admin-front2

برای برچیده شدن مدارس سنگی در خوزستان تلاش می‌کنیم

اهواز- استاندار خوزستان گفت: مدارس کانکسی در استان جمع‌آوری شده و تلاش خود را برای برچیده شدن مدارس سنگی آغاز می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز یکشنبه در حاشیه آئین گرامیداشت مقام معلم در محل اداره کل آموزش و پرورش با قدردانی از تلاش‌های معلمان استان، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و وظیفه خود را می‌دانستم که برای تقدیر و سپاس از اقدامات ارزنده و رویکرد عاشقانه معلمان استان خوزستان و فداکاری‌هایی که این قشر برای آموزش دانش آموزان ما انجام می‌دهند در این مراسم حضور یافته و سپاس خود را از آنها عرضه بدارم.

وی افزود: کار معلمان صرفاً یک شغل نیست بلکه یک رسالت و کار عاشقانه بوده است و از علاقه و عشق وافر برای هدایت و تربیت انسان و ساختن جامعه بر می‌آید.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان ادامه داد: معلمان نقش اساسی و محوری در جامعه دارند و شاهد آن هم اقدامات ارزشمند و قابل‌توجهی است که در دوره شیوع کرونا انجام دادند که تحسین مقامات کشوری را نیز برانگیخت.

شریعتی بیان کرد: دولت همه همت خود را به خرج می‌دهد که مطالبات معلمان را پرداخت کند و افزایش حقوق پایان سال ۹۸ را اعمال کند؛ همچنین تلاش در راستای ایجاد شرایط مناسب‌تر برای اینکه معلم دغدغه کمتری داشته باشد و بیشتر به فکر آموزش دانش‌آموزان باشد را در سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و دولت در این زمینه با وجود همه تنگناها تلاش می‌کند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: فردا به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور ساخت یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان استان خوزستان کلید خواهد خورد.

وی افزود: در بخش ساخت کلاس‌ها و بهبود فضای آموزشی در سال گذشته بیش از یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس را ساختیم که این امر در خوزستان بی‌سابقه است و این روند را باید همچنان ادامه دهیم.

شریعتی اظهار کرد: مدارس کانکسی را جمع‌آوری کردیم و ان‌شاءالله تا جای ممکن برای برچیده شدن کلاس‌های سنگی تلاش خواهیم کرد و شرایط آموزشی مناسب‌تری را فراهم می‌آوریم تا معلمان با دغدغه کمتر و با روحیه و نشاط بیشتر به امر آموزش و پرورش همت بگمارند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: از ابتدای مسئولیت تا امروز سعی من بر این بوده که به آموزش و پرورش به عنوان زیرساخت اصلی توسعه نگریسته شود و سرمایه گذاری‌های امروز نیز در طول ۱۰ تا ۱۵ سال آینده نتیجه خواهد داد و ان‌شاءالله شاهد آن خواهیم بود.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.