صلاح الدین قره تپه

لبیک فرهنگیان بسیجی کرمانشاه به پیام رهبر انقلاب به مناسبت روز معلم

مرصادنیوز: فرهنگیان بسیجی و هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه به پیام رهبر انقلاب به مناسبت روز معلم لبیک گفتند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، فرهنگیان بسیجی و هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای به پیام رهبر انقلاب به مناسبت روز معلم لبیک گفتند که متن بیانیه‌ آنها بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز باری دگر بوستان تعلیم و تربیت با لطافت باران نوازش گر پیام و رهنمود های امام خامنه ای(مدظله العالی )طراوتی تازه یافت.  رهبرا صمیمانه پیام پرمهرتان که موجی از امیدو ایمان را در دل ما معلمان راه انداخت بر چشم نهاده و خداوند را سپاس گزاریم که در این ماه مبارک و در هنگامه افطاری از سرچشمه کلام حکمت، مولی و مقتدای مان جرعه ای بنوشیم. 

امروز بحمدالله با هدایت های قرانی و حکیمانه حضرت عالی در این خطه که به عنوان سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی مزین شده بود ، پیام پرمهرتان تلاشهای مخلصانه مدیران ،کارکنان و معلمان انقلابی آموزش وپرورش استان کرمانشاه را مبارک تر از پیش نمود، مجاهدت ایثارگرانه معلمان، مدیران و کارکنان برای تعلیم و تربیت دانش آموزان درفضای مجازی در این شرایط بحرانی کرونا و در کنار آن کمک های مومنانه فرهنگیان به نیاز مندان جلوه های دیگری از جهاد مبارک معلمان این خطه است.

رهبرا با سپاس فراوان از  آن محضر شریف و نورانی باری دیگر ما معلمان استان کرمانشاه پیمان می بندیم  که در اجرای منویات الهی شما به عنوان شاگردان مکتب شهید مطهری ، شهیدان رجایی و باهنر سراز پا نشناسیم  و باتلاش های همه جانبه و جهادی درفضای واقعی و مجازی نسلی انقلابی  برای ایران اسلامی بسازیم...

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.