admin-front2

فرماندهان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و قرارگاه پشتیبانی و آبادانی کردستان با مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک سنندج دیدار و گفتگو کردند.

مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و قرارگاه پشتیبانی و آبادانی کردستان در دیدار با مدیر و کارکنان مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج ، با اهدای شاخه های گل، هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج : فرماندهان مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و قرارگاه پشتیبانی و آبادانی کردستان با مدیر و کارکنان این مدیریت دیدار نموده و ضمن تقدیم دسته گل و تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم ، از اعلام آمادگی برای همکاری با آموزش و پروش مانند گذشته خبر داند.

در این دیدار مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کردستان ضمن تاکید بر ارزش و جایگاه تعلیم و تربیت در رسیدن به جامعه ی متمدن، سالم و پیشرفته گفت : معلمان مهمترین، موثر ترین قشر برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم هستند که باید به طور ویژه به آن ها توجه شود.

مسئول بسیج فرهنگیان و دانش آموزان استان نیز در سخنانی ضمن تجلیل از مدیر آموزش و پرورش ناحیه به جهت همکاری مجدانه و تنگاتنگ با برنامه‌ها ، یادواره‌ها و شاخص‌های اجرایی ، این فعالیت‌ها را در نوع خود بی نظیر و کم نظیر توصیف نمودند.

مدیر ناحیه نیز در این جلسه گفت : معلمان مهمترین ، موثر‌ترین قشر برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم هستند که باید به طور ویژه به آن‌ها توجه شود.

حسینی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی وقفه‌ی فرهنگیان در آموزش و پرورش نسل آینده ، تلاش‌های آن‌ها در آموزش دانش آموزان در ایام شیوع بیماری کرونا را ارزشمند شمرد .

در پایان این مراسم از بانوی جهادگر ناحیه خانم حبیبی مشاور امور بانوان ناحیه یک سنندج تقدیر بعمل آمد .

Image removed.

Image removed.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.