admin-front2

جریمه ۶.۸ میلیاردی مدرسه غیردولتی به اتهام گرانفروشی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از صدور حکم به استرداد مبلغ اضافه دریافتی و جریمه ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی موسس مدرسه متخلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، یدالله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران در این خصوص اظهار کرد: پرونده تخلف یک مدرسه غیردولتی به اتهام اخذ مبالغ اضافی از دانش آموزان و کم فروشی در برگزاری کلاس‌های فوق برنامه غیر درسی با گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در شعبه چهارم بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: با عنایت به بررسی انجام شده و استعلام به عمل آمده از اداره کل آموزش و پرورش استان و دفاعیات متهم، تخلف برای شعبه محرز و در مرحله بدوی، مؤسس مدرسه متخلف به درج مهر تخلف بر روی پروانه واحد و پرداخت ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت نیز محکوم شد که رأی صادره در شعبه سوم تجدید نظر قطعی و لازم الاجرا شد.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.