admin-front2

مدارس خوزستان در صورت بهبود وضعیت بیماری کرونا بازگشایی می‌شوند

اهواز- استاندار خوزستان گفت: مدارس خوزستان در صورت بهبود وضعیت شیوع و ابتلای مردم به بیماری کرونا، بازگشایی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر شنبه در حاشیه جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان در این شورا، پیرامون اجرای آموزش نوین بحث شد. شیوع ویروس کرونا مشکلات جدی را در جهان در مباحث مختلف به وجود آورده است که یکی از آنها مسئله آموزشی بود.

وی افزود: اگر تا پیش از این، آموزش از طریق اینترنت و روش‌های نوین یک گزینه بود، اکنون ما را مجبور به استفاده از آن کرده است اگر چه آموزش اینترنتی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد اما می‌تواند یکسری از موارد اصلی را تحت پوشش خود قرار دهد و ما فعلاً راهی جز استفاده از آن را نداریم.

استاندار خوزستان بیان کرد: در استان خوزستان روند آموزش‌های مجازی به خوبی در حال انجام است با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان به دلیل عدم امکانات لازم با شبکه و سامانه «شاد» ارتباط نداشتند، مقرر شد در این راستا سه هزار تبلت تأمین و بین دانش آموزان توزیع شود.

شریعتی عنوان کرد: تا کنون دو هزار و ۳۰۰ تبلت آماده‌سازی شده و به‌زودی بین دانش‌آموزان شناسایی شده توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه حوزه کنکور، کمیته ارزیابی، موارد را بررسی و در شورای آموزش‌وپرورش آینده خوزستان مطرح می‌کند، تصریح کرد: در بحث امتحانات دانش آموزان نیز در پایه نهم بنا بر برگزاری غیرحضوری این آموزش‌ها شد و پایه دوازدهم نیز مقرر شد که به صورت حضوری در خود مدارس برگزار شود. به فرمانداران تأکید شده موظف هستند تمام امکانات خود را برای برگزاری هرچه بهتر این امتحانات و همچنین شهرداری‌ها برای ضدعفونی کردن مکان‌های آزمون فعال کنند تا دانش آموزان بدون استرس و دغدغه امتحان خود را انجام دهند.

وی در خصوص بازگشایی مدارس به‌منظور رفع اشکال که در تمامی استان‌ها از ۲۷ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است، گفت: با توجه به شرایط ویژه استان خوزستان این بازگشایی با یک هفته تأخیر انجام می‌شود. ما پس از یک هفته نیز بررسی‌ها را مجدد انجام می‌دهیم در صورت بهبود وضعیت شیوع و ابتلاء به بیماری کرونا در استان، مدارس بازگشایی می‌شود چرا که حفظ جان و سلامت دانش آموزان اولویت اصلی ما است.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.