admin-front2

اعلام شهریه مدارس غیردولتی تهران تا پایان هفته اول خردادماه

رئیس مدارس و مراکز غیردولتی گفت: تا پایان هفته اول خردادماه شهریه شهر تهران مانند سال قبل اعلام می شود و برای سایر استان ها نیز به دنبال این اعلام، شهریه ها تعیین و اعلام می شود.

مجتبی زینی وند رئیس مدارس و مراکز غیردولتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این موضوع که برخی مدارس غیردولتی به دلیل اینکه می‌خواهند جریان حضوری آموزش را به دلیل مشکلات اقتصادی که این روزها گریبان گیرشان است، به جریان بیندازند و از سوی دیگر بسیاری از موارد از جمله برگزاری امتحانات به صورت حضوری به شورای مدارس سپرده شده است، می‌خواهند امتحانات را حضوری برگزار کنند، نظر این مرکز چیست، گفت: اصل در برگزاری امتحانات رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط و مقرراتی است که وزارتخانه اعلام می‌کند. وزارتخانه روی حضوری برگزار شدن امتحانات دو پایه تاکید دارد. یکی پایه نهم به خاطر تاثیرش بر هدایت تحصیلی و دیگری برای پایه دوازدهم که سراسری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: درباره مابقی پایه‌های متوسطه بر اساس تصمیم وزارتخانه نحوه ارزشیابی یا برگزاری امتحانات به عهده شورای مدارس است اما ما توصیه نمی‌کنیم امتحانی حضوری در این مقاطع برگزار شود چون به هر حال تبعاتی خواهد داشت.

وی درباره تعیین شهریه‌های مدارس غیردولتی نیز بیان کرد: تا پایان هفته اول خردادماه شهریه شهر تهران مانند سال قبل اعلام می‌شود و برای سایر استان‌ها نیز به دنبال این اعلام، شهریه‌ها تعیین و اعلام می‌شود. در حال حاضر اطلاعات وارد سیستم شده است و این اطلاعات در حال پایش توسط کارگروه شهریه مناطق انجام شده و در حال بررسی صحت و سقم اطلاعات وارد شده توسط موسسین در کارگروه استان هستیم. هفته آینده در کارگروه تخصصی ذیل شورای سیاستگذاری این شهریه‌ها مشخص و اعلام می‌شود.

زینی وند درباره این مساله که همچنان برخی معلمان حق التدریسی گلایه دارند که حقوق آنها پرداخت نشده است، گفت: در اسفند به مؤسسان به طور رسمی اعلام شده است که موظف هستند‬ حقوق‬ پرسنل‬ خود‬ را‬ کامل‬ پرداخت‬ کنند. حتی به ادارات کل مصوبه‌ای ابلاغ شده که حتماً این موضوع را مدنظر قرار بدهند. اگر همچنان همکاران گلایه دارند می‌توانند به سامانه ۴۳۱۷ شکایت خود را مطرح کنند که اختصاصی برای همین منظور طراحی شده است. مصرانه پیگیر هستیم و حتی پرداخت تسهیلات به موسسین در قبال این است که به پرسنل خود حقوق و مزایا را پرداخت کرده باشند.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.