admin-front2

بیانیه جمعی از نمایندگان در تقدیر از سازمان نوسازی مدارس

جمعی از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای از سازمان نوسازی مدارس تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه تعدادی از نمایندگان درخصوص تقدیر و تشکر از سازمان نوسازی مدارس قرائت شد.

متن بیانیه بدین شرح است:

به یقین آموزش و پرورش زیربنای توسعه و پیشرفت اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی هر جامعه است، تقویت و ارتقای نظام آموزشی از مهمترین شاخص‌های توسعه یافتگی هر کشور محسوب می‌شود که نقش بی بدیلی در بحث عدالت آموزشی و ارتقای کیفیت آموزش در جامعه دارد.

ایجاد بستر مناسب و فراهم کردن فضا و تجهیزات که بی آن، توسعه یافتگی به وقوع نمی‌پیوندد، از ملزومات این فرآیند است. در این راستا سازمان توسعه و تجهیز مدارس با تلاش و همت عظیم خود گام‌های بلندی را در فراهم آوری عدالت و دسترسی به فضاهای آموزشی ایمن برای دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم و کمتربرخوردار برداشته است.

اقدام به جمع آوری مدارس خشتی و گلی از ادبیات آموزشی کشور که سال‌ها وعده تحقق آن داده می‌شد و برچیدن بخاری‌های نفتی از مناطق دارای زیرساخت‌های گاز از اقدامات قابل تقدیر این سازمان است که بعد از سال‌ها با جدیت بسیار و با گام‌های سریع به وقوع پیوست، لذا این حرکت پرشتاب و هدفمند در مسیر توسعه نیازمند تخصیص کامل اعتبارات این سازمان است تا نیل به اهداف بالای تعلیم و تعلم و محرومیت زدایی از اقصی نقاط کشور همچنان به وقوع بپیوندد.

با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط مجموعه مدیران ستادی و ادارات کل تابع سازمان نوسازی و توسعه مدارس درخصوص نیروهای جهادی و خدوم آقای دکتر رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و ریاست آن سازمان، حمایت خود از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در توسعه عدالت آموزشی را اعلام و بر اجرای آن تاکید داریم.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.