صلاح الدین قره تپه

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه به مناسبت روز قدس

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه به مناسبت روز قدس

روز قدس، روز امید، روز اتحاد مسلمانان جهان، روز مقاومت و روز استیفای حقوق مردم فلسطین است. روز قدس، روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردمی ستمدیده و مظلوم است که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی همچنان استوار باقی مانده اند  امسال نیز تقارن روز قدس با روز مقاومت، شهادت و ایثارگری را با یاد شهدا و مقاومت هشت سال دفاع مقدس ملت انقلابی ایران گرامی می داریم.

پیام بیدار کننده بنیانگذار  جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به مسلمانان عالم در رمضان 1399 هجری قمری و ابتکار نامگذاری هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، قبل از هر چیز اعلام جهانی این واقعیت است که دستان غاصب قطع شدنی است و بیداری و همبستگی همه مسلمانان در مساله فلسطین تضمین کننده پیروزی آنها بر اهل کفر خواهد بود "و لن یجعل الله الکافرین علی المومنین سبیلا"

روز قدس، تجلی حضور با شکوه امت پیامبر اعظم (ص) و آزادیخواهان و ظلم ستیزان عالم است و طنین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل عزم و اراده جامعه بشری را برای رهایی سرزمین مقدس فلسطین از چنگال اشغالگران وجنایتکاران به نمایش خواهد گذارد و فریاد خشم و کینه مجـاهدان و آزادیـخواهان مسلمـان و جبهـه مقـاومـت اسلامی ناقـوس مرگ و نابودی رژیم صهیونیستی را رساتر از همیشه به گوش جهانیان خواهد رساند .

در حقیقت روز قدس نماد وحدت عزت و کرامت جهان اسـلام است و گرامیداشت این روز ضـرورتی دینی عقلی و سیـاسی است . رژیم سفاک صهیونیستی قتل عام مردان و زنان وکودکان مسلمان را به عنوان هدف راهبردی خود برای تقویت روحیه شهرک نشینان و ساکنان سرزمینهای اشـغالی و به فراموشی سپردن شکسـتهای تاریخی وتحقیـر آمیزشان همواره در دستـور کار قرار داده است اما تا امروز هر چه بیشتر برای جبـران شکستـهای قبلی تلاش کرده اند بیش از پیش در باتلاق ذلت فرو رفته اند. و در مـقابل عزم مردم مظلوم فلسطین و پشتیبانان مقاومت اسلامی برای مقـابله با صهیـونیستها جزم است و با امید به وعده الهی وتوکل به خداوند شکستی دیگر برای رژیم صهیونیستی را رقم خواهند زد .

سازمـان بسیج فرهنـگیان استـان کرمانشـاه ضمن لبیک به ندای ملکوتی امام راحل عظیم الشان وتجدید بیعت با مقام مـعظم رهبری امـام خـامنه ای (مد ظله العالی) حمایت خود را از مقـاومت اسـلامی فلسـطین تا آزادی کامـل قدس شـریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام می نـماید و در راستـای اطاعت از امر ولایت فرهنگیان بصیر و انقلابی استان کرمانشـاه با ایمان به شعـار ما قوی هسـتیم بار دیگر آمادگی همه جانبه و عزم راسـخ خود را در جهت حـمایت از مـلت مظلوم فلسطین و قدس شریف تا نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی به رخ جهانیان خواهند کشید و دشمـنان را مایوس تر و درمانده تر از هر زمان دیگر خواهند نمود. به امید روزی که آزادی قدس شریف و پیروزی امت اسلام بر نظام سلطه را نظاره گر باشیم .

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.