admin-front2

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله العالی:
«امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم انقلاب، راه او راه انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است»
نیمه خردادماه یادآور دو رویداد مهم، یکی مصیبت‌بار و دیگری سرنوشت‌ساز است، چهاردهم خرداد یادآور سوگ امت اسلامی در فراق امام عظیم‌الشأن حضرت امام خمینی (ره) است، غم فقدان بزرگ‌مردی که پایه‌های نظامی را بنا کرد که طلایه‌دار بسط و نشر ارزش‌های اصیل اسلامی است و با برافراشتن پرچم قیام علیه ظلم و تاریکی، میراث گران‌قدر انقلاب اسلامی را به یادگار گذاشت.
قیام خونین 15 خرداد 1342، برگی از تاریخ مقاومت و ایثار مردمان این مرز و بوم را ورق زد و این روز با نام آن مرد عرصه حماسه و عرفان، حضرت امام خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران. عجین و سفر ملکوتی ایشان با این قیام خونین مقارن شد.
امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال‌های حماسه و خروش که قیام مردم غیور و فهیم ایران اسلامی در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نقطه آغازین آن بود، بار دیگر همه ما مردم ایران اسلامی به عنوان وارث خون شهدای بزرگواری که با اعتقاد خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند، با حضرت امام (ره) و جانشین بر حق ایشان مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای "مد ظله العالی" تجدید بیعت نموده و امیدواریم که مسئولان نظام اسلامی نیز با تأسی به سیره آن امام بزرگوار، در رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان جامعه، ایستادگی در برابر مستکبران و پایداری در راه اجرای احکام دین مبین اسلام بیش از پیش اهتمام داشته باشند.
‌مکتب امام، مکتب دین‌داری، عدالت‌خواهی و عقلانیت است. که امروز نیز در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و زعامت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای تفکر الهی امام خمینی در انقلاب اسلامی زنده است و میراث ماندگار او پرچم هویت و قدرت اسلامی، انقلابی ما را در جهان ظلم و تاریکی به اهتزاز درآورده است. بی‌شک استمرار حرکت در مسیر اندیشه‌های امام خمینی و سلوک درراه ولایت، ما را دربرداشتن گام دوم انقلاب موفق‌تر و سعادتمندتر خواهد کرد.
سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت سالروز قیام مردمی ۱۵ خرداد که سرآغاز نهضت بیداری اسلامی ملت ایران و نشانگر عمق پیوند معنوی مردم با آرمان های الهی و نمایش فداکاری ملت برای حفظ اسلام و برچیده شدن سلطه طاغوتیان بود، پیشتازی و پرچمداری جبهه اسلام واقعی توسط جمهوری اسلامی ایران را از نعمات وجود بابرکت امام خمینی(ره) در تاریخ ایران اسلامی دانسته و استمرار این حرکت بزرگ الهی را در حمایت از ولایت مطلقه فقیه و نایب برحق امام راحل، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) می داند و معتقد است امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است و اینک که ۳۱ سال از رحلت آن ابرمرد بزرگ انقلاب اسلامی می گذرد راه و صراط آن امام همام بعنوان یک اسوه و الگو باقی مانده و چراغ راه رهپویان ایشان خواهد بود.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.