admin-front2

افتتاح حدود ۱۴ هزار کلاس درس تا پایان سال

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به فعالیت ساخت و ساز مدارس برای سال تحصیلی آینده از افتتاح حدود ۱۴ هزار کلاس درس تا پایان سال خبر داد.

مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت توسعه مشارکت‌های مردمی در گسترش فضاهای استاندارد آموزشی اظهار کرد: بر این اساس طرح آجر به آجر را رونمایی کردیم تا افراد مشتاق به مدرسه سازی با هر سرمایه‌ای اعم از خرد و کلان امکان مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: در این طرح که رونمایی آن با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد، افراد علاقه مند با رجوع به سامانه مهر مدرسه می‌توانند با کمک مالی، اهدای املاک و مستغلات به جمع خیرین مدرسه ساز بپیوندند، البته که این طرح به تازگی رونمایی شده است و در حال رفع کاستی‌ها و تکمیل آن هستیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه این طرح یکی از طرح‌های بسته تحولی سال ۹۹ سازمان نوسازی مدارس محسوب می‌شود، گفت: به طور جدی برای تکمیل این طرح و توسعه مشارکت‌های مردمی به منظور ارتقای سطح فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی تلاش می‌کنیم، هرچند که تاکنون خیرین همراهی بسیار خوبی با ما داشتند.

رخشانی‌مهر به بزرگداشت مرحوم محمدرضا حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز هم اشاره کرد و گفت: مرحوم حافظی بنیانگذار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور بود و همچنان این جامعه در حال فعالیت بوده و سهم قابل توجهی در توسعه فضاهای آموزشی کشور طی ۲۲ سال اخیر داشته است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از رونمایی سردیس مرحوم حافظی با حضور مسئولان ارشد کشوری در اولین سالگرد درگذشت او خبر داد و اظهار کرد: همواره قدردان جامعه بزرگ خیرین کشور هستیم و اهمیت کار آنها به حدی است که شاهد بودیم جوانان با انگیزه‌ای هم قدم در این راه گذاشتند. همانطور که هفته گذشته آرین غلامی قهرمان شطرنج کشور به عنوان سفیر مدرسه سازی پا به این عرصه گذاشت.

رخشانی مهر درباره فعالیت ساخت و ساز مدارس برای سال تحصیلی آینده از افتتاح حدود ۱۴ هزار کلاس درس تا پایان سال خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا با الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌ها در تمام استان‌ها ادامه دارد تا بتوانیم کلاس‌های درس را به موقع تحویل دهیم و در هیچ استانی فعالیت‌ها متوقف نشده است.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.