mazyar

نشست کمیته پشتیبانی بسیج برای هماهنگی گروههای جهادی آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش؛ نشست کمیته پشتیبانی بسیج برای هماهنگی گروههای جهادی آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج با حضور مدیر آموزش و پرورش، فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع)، مسئول بسیج فرهنگیان استان البرز و مسئولین بسیج دانش آموزی در آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج برگزار شد.

مراد مالمیر مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج در این جلسه با اشاره به نیاز مضاعف دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج نسبت به سایر نواحی گفت : مسئولین بسیج هر جا که نیاز داشتیم به صورت جهادی و انقلابی یاریگر آموزش و پرورش در ارائه خدمات آموزشی و تربیتی بوده اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج خاطرنشان کرد: ناحیه 4 آموزش و پرورش استان البرز دانش آموزان نخبه و مستعد فراوانی دارد که توانسته اند در مسابقات و جشنواره های کشوری افتخارات زیادی به دست آورند و فراهم کردن امکانات تربیتی، آموزشی و سخت افزاری می تواند زمینه رشد و پیشرفت این دانش آموزان را در سطوح مختلف کشوری و بین المللی فراهم کند.

مجتبی آمرکاشی مسئول بسیج فرهنگیان استان البرز با اشاره به رسالت تاریخی بسیج گفت: راه اندازی کارگاه بزرگ تولید ماسک توسط آموزش و پرورش ناحیه 4 در سطح کشور اقدامی کم نظیر و نمادی از افتخارات و اقدامات جهادی و انقلابی در عبور از بحران شیوع ویروس کرونا و محدودیت ها و کمبود های مقابله با این بیماری بود.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.