سعید چابوک

حمایت بسیجیان فرهنگی از وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پروش

بسیجیان فرهنگی طی نامه ای به رئیس جمهور از وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش حمایت کردند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان کشور بسیجیان فرهنگی طی نامه ای به رئیس جمهور از وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پروش حمایت کردند متن نامه به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله  الرحمن الرحیم
هوالذی بعث فی الامییین رسولا منهم یتلو علیهم آیاته  ویزکیهم و یعلمهم الکتاب والحکمه و ان کانوا من قبل لفی ضلال مبین
 
جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر رئیسی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
با تشکر از مجاهدت های دولت انقلابی در عرصه های مختلف، و توجه ویژه جنابعالی به عموم مردم خصوصا جامعه فرهیخته و تمدن ساز فرهنگیان کشور، توفیقات روزافزون همه خادمان به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.
بر اساس برنامه و نظرات وزیر پیشنهادی، که معتقد هستند "معلمان عزیز آینده سازان این کشور هستند و باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند" ما نیز بر این باور هستیم که معلمان موثرترین عنصر در ساخت جامعه ایران اسلامی بوده و مهم ترین نقش را در اجرای تحول در آموزش و پرورش دارند.
 این قشر فرهیخته و تاثیر گذار دارای نیازها و مسائل منحصر به فرد و خاصی  هستند که تنها با روحیه جهادی و انقلابی و با برنامه های  کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و حضور مستمر و پیگیری جنابعالی در شورای عالی آموزش و پرورش و سایر ارکان نظام تحقق می یابد.
لذا با عنایت و امید به فضل الهی در پی معرفی جناب آقای دکترمسعود  فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ما معلمان بسیجی  ضمن حمایت، اعلام می داریم که انقلابی بودن و تخصص در زمینه تعلیم و تربیت دو بال لازم و ضروری برای اجرای تحول بنیادین در آموزش و پرورش می باشد.
ایشان فردی انقلابی و ولایت مدار و مزین به اخلاق اسلامی می باشد و  همچنین برنامه ایشان، برنامه ای تخصصی  و جامع در زمینه تعلم و تربیت و مبتنی بر اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تنظیم شده که در صورت حمایت  جنابعالی و یاری  همگانی و تاثیرگذاری مجموعه های بسیج، یقینا نتایج مفیدی برای انقلاب اسلامی و عموم مردم ایران عزیز اسلامی در بر خواهد داشت.
مابسیجیان  کمیته های رصد تحول را تشکیل داده ایم  تا ضمن پایش فعالیت های وزارتخانه و همچنین مطالبه گری و ارائه گزارش های نوبه ای از حصول تحول با شاخص های کمی و کیفی، در اولین فرصت (هفته معلم) و نیز در بازه های زمانی شش ماهه،  برنامه ها و عملکرد دستگاه تعلیم وتربیت را  را مورد ارزیابی، نقد و نظر تخصصی کارشناسان قرار خواهیم داد تا بتوانیم با همکاری و هم افزایی ،  مسیر تحول را هموارتر نماییم.  
فرهنگیان بسیجی کشور

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.