سعید چابوک
مدیر کارآمدی و سازندگی بسیج فرهنگیان:

طرح‌ کمک آموزشی «ایثار» بسیج فرهنگیان در سراسر کشور برگزار می‌شود


 

مدیر کارآمدی و سازندگی بسیج فرهنگیان می‌گوید، طرح‌های آموزشی بسیج فرهنگیان به صورت سراسری در کل کشور اجرا می‌شود و مجری آن کانون‌های بسیج فرهنگیان در کلیه استان‌هاو شهرهای کشور است.

علیرضا صداقت‌فرد، رئیس کارآمدی و سازندگی بسیج فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار بسیج فرهنگیان با اشاره به اقدامات بسیج فرهنگیان گفت: بسیج فرهنگیان از زمان شیوع کرونا طرح‌هایی نظیر پویش لبخند رضایت را اجرا کرده است. در حقیقت طرح مذکور جهاد آموزشی محسوب می‌شود که هدف از اجرایی جبران کاستی‌ها و نقاط ضعف به وجود آنمده در نظام آموزشی به دلیل شیوع این ویروس و تغییر وضعیت آموزش حضوری به آموزش از راه دور است.
وی در ادامه افزود: کلاس‌های جبرانی ایثار از 29 آبان ماه  شروع و تا زمان سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.
صداقت‌فرد در خصوص میزان استقبال از طرح‌های اجرا شده توسط بسیج فرهنگیان افزود: در رابطه با میزان استقبال از کلاس‌های جبرانی ایثارهمانند میزان استقبال از طرح پویش لبخند رضایت، آمارهای دریافتی حاکی از استقبال بی‌نظیر از این طرح است.
مدیر کارآمدی و سازندگی بسیج فرهنگیان در پاسخ به سوال در مورد اینکه طرح‎های بسیج فرهنگیان شامل کدام مناطق کشور می‌شود؟ خاطرنشان کرد: طرح‌های آموزشی بسیج فرهنگیان به صورت سراسری در کل کشور اجرا می‌شود و مجری آن کانون‌های بسیج فرهنگیان در کلیه استان‌هاو شهرهای کشور است.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.