سعید چابوک

برگزاری آیین پاسداشت دومین سالروز شهادت سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»

آیین پاسداشت دومین سالروز شهادت سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»، از سوی پایگاه بسیج شهیدرجایی با همکاری معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز آیین پاسداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از سوی پایگاه بسیج شهیدرجایی با همکاری معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در محل سالن اجتماعات ساختمان شهید رجایی و با حضور مشاوران و معاونان وزیر، نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از بسیجیان فرهنگی برگزار شد.

 در این آیین غلامحسین رضوانی، نماینده مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا وسردار حاج قاسم سلیمانی ،اظهار کرد: جنس شهید از جنس ولی خداست و از جنس بزرگان دین است، بنابراین اگر بگوییم شهید از جنس‌ ائمه  است، اغراق نیست.

وی افزود: شهید بعد از شهادتش چراغ راه جامعه است و روشنگری می‌کند. در مسیر شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام، الگویی نمونه برای تمام شهدایی است که راه ایشان را ادامه دادند.

رضوانی گفت: در حوزه شهادت و ایثارگری، با کسانی مواجه هستیم که در اطاعت از ولی فقیه این گونه سنگ تمام می گذارند و از جنس مالک اشتر و حضرت علی علیه السلام هستند؛ اینها هستند که پایه های نظام را تحکیم کرده‌اند و هر زمان که لازم باشد جانفشانی می‌کنند.

 شایان ذکر است: در پایان این مراسم از خانواده فرهنگی شهید مدافع حرم «شهید انصاری» تجلیل به عمل آمد

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.