سعید چابوک
با مشارکت معاونت تربیت بدنی، بسیج فرهنگیان و بسیج ورزشکاران

اولین یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش برگزار شد

۷۳ شهید تربیت‌بدنی شناسایی و مستندات زندگی آنان جمع‌آوری شده است

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان به نقل از خبرگزاری پانا معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت برگزاری مسابقات در زمینه هنرهای ترسیمی و تولیدات چند رسانه‌ای از جمله اقدامات برای اولین یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش بود؛ مجموع آثاری که به آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان رسیده است، بیش از ۱۳۰۰ اثر است.

 

مهرزاد حمیدی در اولین یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، اظهار کرد: به نمایندگی از حوزه تربیت بدنی و سلامت و همچنین سازمان بسیج فرهنگیان و ورزشکاران، مقدم گرانقدر خانواده شهدا را در این محفل نورانی گرامی می‌دارم و به یکایک شما تعظیم می‌کنم.

وی در تشریح اهداف برگزاری این یادواره، گفت: ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شناسایی الگوهای رفتاری شهدا یکی از اهداف این یادواره است چرا که با این ستارگان می‌توان راه را از بی‌راهه شناخت همچنین شناسایی روحیه جوانمردی و مردم داری در مدارس کشور از جمله اهداف برگزاری این یادواره است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: اولین اقدام برگزاری این یادواره به سال ۹۶ باز می‌گردد زمانی که خانم رحیمی مامور شد که آمار شهدای تربیت بدنی و سلامت را جمع آوری کند و این باعث شد که یادمانی در حوزه تربیت بدنی و سلامت ایجاد شود. اما کار جدی از دو سال پیش آغاز شد و ادامه یافت به طوری که امروز ۷۳ شهید شناسایی و مستندات زندگی آنان جمع‌آوری شده است. معلم شهید جاوید الاثر، شهید ابراهیم هادی علیرغم اینکه اصرار بر گمنامی داشت، اما شهره شد.

وی ادامه داد: جمع آوری مستندات، برگزاری مسابقات در زمینه هنرهای ترسیمی و تولیدات چند رسانه‌ای نیز از دیگر اقدامات برای این یادواره بود. مجموع آثاری که به آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان رسیده است، بیش از ۱۳۰۰ اثر است.

حمیدی گفت: غبارروبی و زیارت مقبره شهدا، بارگذاری محصولات تهیه شده در کانال‌های شاد و ایجاد یک جریان سراسری هشتک‌گذاری در این کانال‌ها نیز انجام شده است. این رویداد یک رویداد دل انگیز است که افراد دلسوخته گردهم آمده‌اند.

وی در پایان اضافه کرد: از تمامی همکاران و سازمان‌هایی که ما را در این مهم یاری کردند، تشکر می‌کنم.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.