سعید چابوک

بیانیه بسیجیان فرهنگی به مناسبت روز معلم

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان کشور فرهنگیان بسیجی به مناسبت روز معلم بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کردند
تقارن هفته معلم امسال با عید سعید فطر یادآور رسالت رشد و تعالی معنوی جامعه است. ویژگی برجسته ای که تنها از معلم ساخته است و در حقیقت ادامه دهنده راه انبیای عظام الهی است. این مناسبت های بسیار عالی را به تمامی معلمان میهن عزیز اسلامی تبریک عرض می کنیم.
معلمان نجیب ایران اسلامی با درک عمیق از رسالت تاریخی و انسانی خویش در مسیر تمدن سازی و تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی، در جایگاه بلند افسران سپاه پیشرفت کشور همه تلاش را به کار بسته اند و در این مسیر مجاهدانه پای کار بوده و هستند.
در این عرصه مجاهدت و در چنین برهه حساس از تاریخ نورانی انقلاب اسلامی شایسته و بایسته است تا تمامی دستگاه ها و نهادها به کمک دستگاه مهم و سرنوشت ساز آموزش و پرورش بیایند و هر نوع سرمایه گذاری که می شود انجام دهند. چرا که رسالت سنگینی برعهده این دستگاه هست و به تنهایی قادر به حرکت در این مسیر تمدنی نیست بی تردید هر هزینه ای در این مسیر در حقیقت سرمایه گذاری است.
یکی از وظایف مهم مسئولین بویژه دستگاه های تبلیغی و فرهنگی این است که جایگاه و شان معلم را که در طی سالیان گذشته دچار آسیب شده ترمیم نمایند. چرا که این حقیقتی انکار ناپذیر است که معلم در جامعه ما سالم ترین و امین ترین مرجع می باشد.
ساختار آموزش و پرورش به دلیل وارداتی بودن دچار آسیب ها و چالش هایی است که تنها راه برون رفت از آن اجرای کامل و دقیق -نه شعاری!_ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
یکی از این چالش ها، جایگاه نامناسب معیشت معلمین عزیز _بعنوان محوری ترین عنصر تربیتی جامعه_  می باشد. در سایه تحقق سند تحول و سایر اسناد بالادستی آموزش و پرورش و نیز توجه ویژه همه متولیان امر از مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه، قوه مجریه و سایرین مرتفع خواهد شد.
ما معلمان بسیجی ضمن پیگیری رفع موانع از مبادی قانونی کشور، اندک خللی در انجام وظیفه خطیر و تاریخ ساز خود راه نداده و تک تک فرزندان این سرزمین را به سان پسران و دختران خود دانسته و همه وجود خود صرف تربیت آنها می کنیم و اراده دشمنان قسم خورده مان را در تربیت نسل مد نظر نظام استعماری، خواهیم شکست.
12 اریبهشت 1401

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.