سعید چابوک

کنگره معلمان انقلاب اسلامی پاسخ مناسبی برای افرادی است که از نام معلمان در برخی موضوعات سوء استفاده کردند.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان محمد علی امیری رییس کنگره معلمان انقلاب اسلامی در جلسه پیش از کنگره با خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالیم که فرآیندی آغاز شده که سازمان هیات اندیشه ورز در کنار بسیج و معلمان در حال شکل‌گیری و پایه‌ریزی است تا در آینده فعالیت‌های ماندگاری داشته باشد.

رییس کنگره معلمان انقلاب اسلامی گفتند: فرهنگیان با حضور در کنگره و مجامع نشان می‌دهند که باوجود شیطنت برخی علیه نظام، اما آنها همچنان در مجامع قانونی با شادابی حضور می‌یابند.

امیری ادامه داد: همچنین اینکه حضور معلمان و مسوولان اجرایی کشور و بیان مطالبات می تواند در آینده یک پاداش معنوی مهم با آغاز این کنگره به فرهنگیان داده شود.

وی یادآور شد: همچنین این کنگره پاسخ مناسبی برای افرادی است که از نام معلمان در برخی موضوعات سوء استفاده کردند.

امیری با بیان اینکه کنگره معلمان انقلاب اسلامی به فرهنگیان تعلق دارد، گفت: همواره آزادی خواهی و انقلابی گری در معلمان دیده می‌شود بنابراین آنها در این کنگره مطالبات خود را در مقابل مسوولان با آزادگی، صراحت لهجه بیان کنند.

وی ادامه داد: معلم انقلابی باسواد اهل دانش بی شک می توانند به درستی مطالبات خود را مطرح کنند، معلمان در این برنامه می‌توانند آزادانه نقد خود را ارائه و در نهایت این کنگره برای معلم و درحمایت ازجایگاه اصلی معلم است.

مسلم میرزاپور نماینده مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از این نشست خبری اظهار کرد: برخی به بهانه معیشت فرهنگیان سعی کردند با نام معلمان برای نظام حاشیه درست کنند.

وی افزود: برگزاری این کنگره می تواند سیمای معلم در جامعه را به درستی نمایان کند، چراکه معلمان همواره در ظهور و حفظ انقلاب و شرایط بحرانی همراه جامعه بوده اند.

همچنین علی کریمی فیروزجایی نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست عنوان کرد: برگزاری کنگره معلمان انقلاب اسلامی اهمیت بسیاری دارد که تشکل ها و بسیج در این حوزه بسیار موفق عمل می کند.

وی با بیان اینکه فاصله ای میان ما و بسیج وجود ندارد،افزود: همه ما در یک اردوگاه به نام انقلاب قرار گرفته ایم و در یک مسیر حرکت می کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: در حال حاضر در شرایط خاص کشور، رتبه بندی به جای ایجاد جاذبه و دلگرمی میان معلمان مسئله ساز و باعث سرخوردگی معلمان شده است.

کریمی فیروزجایی خاطرنشان کرد:معلمان فضایی برای شنیده شدن مطالباتشان نیاز دارند، از این رو برگزاری این کنگره به این معلمان این پیام را می رساند که می توانند سخنان خود را بازگو کنند.

بابک هاشمی نکو سخنگوی کانون تربیت اسلامی  در بخش دیگری از این نسشت اظهار کرد: عده ای در چند ماه اخیر به بهانه معیشت فرهنگیان اما با اهداف سیاسی تجمعات غیرقانونی راه اندازی کردند که از فضای معیشت معلمان سو استفاده شد.

وی افزود: کنگره معلمان انقلاب اسلامی حرکت بسیار خوبی در این شرایط است و کانون تربیت اسلامی هم آمادگی همکاری در این کنگره را دارد.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.