سعید چابوک
در راستاي اجراي سند تحول و تعريف مدرسه به عنوان كانون اصلي ت

همیاری فرهنگیان شهرستان‌های بن و سامان با مردم سیل‌زده روستای بارده

در راستای اجرای سند تحول بنيادين آموزش و پرورش و تعريف مدرسه به عنوان كانون اصلي تحول محله، منطقه و شهر؛۵۰ نفر از فرهنگیان شهرستان‌های بن و سامان به كمك مردم سیل‌زده روستای بارده شتافتند و به آن ها در رفع و زدودن خرابی ها و اثار سيل از خانه و روستايشان كمك كردند.

 

 

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در پی وقوع سیل در روستای بارده و خسارات متعدد به منازل و اماکن عمومی در این روستا، فرهنگیان مانند همیشه به یاری مردم خسارت دیده شتافتند.

۵۰ نفر از همکاران فرهنگی شهرستان‌های بن و سامان در قالب گروه جهادی معلم شهید الیاس احمدی بنی با همکاری بسیج فرهنگیان شهرستان بن، جهت لایروبی، تعمیر و بازسازی منازل و معابر در روستای سیل زده بارده حاضر و مشغول به فعالیت شدند.
اداره كل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌وبختیاری منابع و اماکن آموزش‌وپرورش را جهت پیشرفت هرچه سریع‌تر امور خدمات رسانی در این روستا در اختيار اين گروه گذاشت. سالن ورزشی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و مدرسه حجاب روستای بارده با ۵ کلاس جهت اسکان گروه‌های جهادی و برگزاری جلسات ستاد بحران با همکاری هلال احمر و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده‌سازی و در اختیار این گروه‌ها قرار گرفته است.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.