سعید چابوک
بیانیه ۷۴۰ کانون بسیج فرهنگیان در محکومیت اغتشاشات؛

دشمن از دانش آموزان استفاده ابزاری می کند/خائنین و معاندین مفتضحانه شکست خواهند خورد


به گزارش خبرگزاری بسیج، ۷۴۰ کانون بسیج فرهگیان سراسر کشور طی بیانیه‌ای اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه ۷۴۰ کانون بسیج فرهنگیان سراسرکشور در محکومیت اغتشاشات اخیر

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران عزیز، همواره شاهد بدخواهی دشمنان بوده است. دشمنانی که هیچ وقت منافع ملی، مردم و ایران قوی را نخواسته اند و تمام همتشان نابودی این سرزمین و آب و خاک بوده است. اما ملت غیور ایران، تصمیم خود را گرفته است و با سربلندی تمام به سمت قله‌های پیشرفت در حرکت است.

جمهوری اسلامی ایران به برکت مجاهدت‌های امت سرافراز، خون شهدا، الطاف خاصه حضرت صاحب الزمان عج، بصیرت و عرق ملی مردم عزیز در حال شکوفایی است.

بدیهی است دشمنان دیرینه این خاک تحمل دیدن ایرانی مستقل و سرافراز را ندارند و هرزگاهی عناد خودرا علنی کرده و با بهانه جویی دنبال پیاده کردن مقاصد شوم خود هستند.

این بار و به دنبال فوت دختری جوان، دشمنان ما عریان‌تر از همیشه و با تمام توان به میدان آمدند، تا شاید به خیال خام خود بتواند با موج سواری بر احساسات پاک مردم و استفاده  از عناصر فریب خورده داخلی و گروهک‌های تروریستی خارجی  به مقاصد خود دست پیدا کنند.

خائنین و معاندین این مرز و بوم که اینبار هم مفتضحانه شکست خواهند خورد، احساس کردند‌؛ می‌توانند با استفاده ابزاری از دانشجو‌ها و دانش آموزان، آتش فتنه را روشن نگهدارند، غافل از این که جوانان و نوجوانان، نسل امروز ما فهیم‌تر و بصیرتر از گذشته برخاسته از عقلانیت، الگو‌های خود را مبتنی بر ارزش‌های والای انسانی قرار داده اند و بی تردید این تلاش شیطانی آن‌ها نیز نتیجه‌ای جز شکست و خواری برای آن‌ها نخواهد داشت.

اینک ما معلمان و فرهنگیان بسیجی، ضمن محکومیت هرگونه فتنه انگیزی و تلاش برای تجزیه طلبی و ضربات بیشتر به، اقتصاد، امنیت، آسایش امت غیور ایران اسلامی، استفاده ابزاری و احساسی از دانش آموزان و دانشجویان را به شدت محکوم می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با لبیک به فرمان، ولی امر مسلمین جهان در نهضت ملی جهاد تبیین، مجاهدانه تلاش کنیم تا دشمنان رذل مثل همیشه ناکام بمانند. //

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.