سعید چابوک
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت 13 آبان

شاهد تحرکات فتنه¬انگیز مثلث شوم عبری – عربی – آمریکایی در محیط¬های آموزشی و تخریب هویت اخلاقی و علمی در مدارس و دانشگاه¬ها هستیم

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان این سازمان به مناسبت 13 آبان  طی بیانیه ای از آحاد مردم دعوت کردند که در مراسم این روز با شکوه تر از قبل شرکت کنند. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) :

 «سیزده آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استكبار است»

 

سلام بر 13 آبان، روزی که آفتاب را تبعید کردند.

سلام بر 13 آبان روزی که دانش­آموزان مظلوم میهن به جرم حق­طلبی در خون خود غلطیدند.

سلام بر 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ و آشکار ساختن جنایت­های آمریکا و خیانت­های پهلوی بدست دانشجویان با بصیرت و انقلابی پیرو خط امام(ره).

 

تأمل و تعمق در واقعه تبعید حضرت امام خمینی (ره) به تركیه در 13 آبان ماه سال 1342 و جنایت كشتار وحشیانه دانش­آموزان انقلابی در 13 آبان ماه سال 1357 و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 نشانگر این واقعیت است كه این وقایع در راستای راهبردهای آمریكا در راهبری رژیم پهلوی و تنظیم محاسبات و سیاست های نظام منفور شاهنشاهی صورت پذیرفته است.

انقلاب اسلامی با وجود تمام دشمنی­ها، سنگ اندازی­ها و مانع‌تراشی هایی که در این سالها با آن روبرو بوده اما با اتکا به مردم مؤمن و انقلابی توانسته است تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و آرمان‌های خود را حفظ کند و در راه رسیدن به آن تلاش نماید. فلذا در ایامی که شاهد تحرکات فتنه­انگیز مثلث شوم عبری – عربی – آمریکایی در محیط­های آموزشی و تخریب هویت اخلاقی و علمی در مدارس و دانشگاه­ها هستیم، شور و معرفت دانش­آموزان، معلمان، دانشجویان، اساتید و آحاد ملت با غیرت و سربلند ایران، تلاقی معنایی استکبارستیزی را پس از گذر سالها به جوشش در می­آورد و این روز هویتی جدید به خود می گیرد. هویتی از جنس انسجام و اتحاد درونی که با خون شهدای روزهای اخیر درآمیخته و در مشت­های گره کرده مردم ولایت­مدار و شهیدپرور ایران اسلامی، قدرت جبهه حق را به رخ استکبار جهانی می­کشاند.

 در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان­ماه، جامعه فرهنگیان و معلمان بسیجی، ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی ایران، اعلام می‌دارند: از آنجاییکه تبیین و تعمیق این روز بزرگ و این پاداش الهی، از مهم­ترین وظایف و مأموریت های این نهاد مهم می­باشد، بر خود واجب می دانند تا در این جشن ملی حضوری تأثیر گذار داشته باشد.

وعده ما: حضور با شکوه معلمان بسیجی همراه با سایر آحاد جامعه انقلابی در راهپیمایی باشکوه و وحدت آفرین یوم‌الله 13 آبان، در روز مبارزه با استکبار جهانی در اقصی نقاط ایران اسلامی.

 

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.