سعید چابوک

تیم پیشرفت مدرسه، به دنبال تحقق سند تحول در محیط مدرسه است.


به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان علیرضا رحمان زاده مدیر فرهنگی هنری سازمان بسیج فرهنگیان کشور، با بیان این مطلب گفت: در بیش از 3000 مدرسه با محوریت مدیران مدارس تیم پیشرفت مدرسه تشکیل شده است. وی با اشاره به هدف تشکیل این تیم ها اذعان داشت: این تیم ها با رویکرد تحولی بسیج فرهنگیان، به دنبال تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در محیط کانون و مهم مدرسه است.
سخنگوی سازمان بسیج فرهنگیان در ادامه ضمن تشریح برنامه های این سازمان در هفته گرامیداشت بسیج اظهار داشت: روز پنجشنبه و در سومین روز از هفته مبارک بسیج در اردوگاه شهید رجایی تهران، نشست یک روزه و تخصصی تیم پیشرفت مدرسه برگزار می گردد. در این نشست از برترین ها و فعالین این تیم تجلیل بعمل می آید.
وی در ادامه افزود: در این نشست که مسئولین لشگری و کشوری حاضر خواهند بود، از تعدادی از مدیران مدارس فعال و پیشرو در اجرایی نمودن این تیم ها تجلیل بعمل آمده و از تجربیات آنها استفاده خواهد شد.
رحمان زاده در پایان گفت: همچنین در این برنامه از معلم دانش آموز شهید آرشام سرایداری از شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.