سعید چابوک
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش:

مدرسه خیرساز یا وقفی در لیست مولدسازی آموزش و پرورش نیست

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: بنا نیست مدرسه خیرساز یا وقفی در لیست مولدسازی دارایی‌های وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

گزارش خبرنگار گروه جامعه ایرنا، وزارت آموزش و پرورش تعداد ۵۲۰ ملک مازاد خود را جهت مولد سازی اعلام کرد که در چند روز اخیر پس از تهیه لیست مولد سازی دارایی‌های آموزش و پرورش برخی در فضای مجازی ادعا کردند که از مدارس خیرساز یا وقفی هم در لیست این املاک قرار گرفته است که این موضوع واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشت.

همچنین پیش از این شایعاتی در خصوص قرارگرفتن اردوگاه شهید باهنر در لیست مولد سازی دارایی‌های آموزش و پرورش در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع توسط وزارتخانه تکذیب و اعلام شد که قرار گرفتن اردوگاه شهید باهنر تهران در فهرست املاک مازاد آموزش و پرورش و مولدسازی آن برای فروش دروغ است.

در این راستا پس از واکنش‌های مختلف در فضای مجازی، مصطفی بابابی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش امروز با انتشار پیامی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: با تشکر از حمایت جامعه محترم خیرین مدرسه ساز کشور از طرح مولدسازی دارایی‌های دولت، تاکید می‌کنم که بنا نیست مدرسه خیرساز یا وقفی در لیست ‎مولدسازی دارایی‌های این وزارتخانه قرار گیرد.

توییت

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.