nooh

دلنوشته‌ یک دانش‌آموز درباره «حاج قاسم»: دشمنت تو را کشت ولی نور تو خاموش نشد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان به نقل از خبرگزاری پانا :دانش‌آموزان سراسر کشور در همذات‌پنداری با سردار سلیمانی به خلق دلنوشته‌هایی پرداختند که گزیده‌ای از این دلنوشته‌ها در کتاب «منم یک حاج قاسم دیگر» وارد بازار نشر شد.

 

کتاب «منم یک حاج قاسم دیگر» مجموعه‌ای از دلنوشته‌های دانش‌آموزان سراسر کشور درباره «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» است که دی‌ماه سال 98 طی یک حمله تروریستی به مقام رفیع شعادت نائل آمده است.

از میان صدها دلنوشته که از سراسر کشور برای این پویش ارسال شده است، 142 دلنوشته برای درج در این کتاب برگزیده شده‌اند.

در یکی از دلنوشته‌های دانش‌آموزی به قلم کیمیا دهقانی دانش‌آموز دوره متوسطه اول از استان کرمان خطاب به سردار سلیمانی می‌خوانید:

« من هم یک قاسم سلیمانی ام، جمعه 13 دی ماه سال 1398 من به یک قاسم سلیمانی دیگر تبدیل شدم که راه شهید سردار سپهبد سلیمانی را ادامه خواهد داد و عشق به شهدا نقطه مشترک قلوب آزادگان است.

حاج قاسم! تو تنها فرمانده‌ی یک جبهه، سپاه و محور مقاومت نبودی بلکه فرمانده‌ی قلب ملتی بودی! ممنون که اینقدر بزرگ بودی و ما دلمان و قلبمان به شما قرص بود، از انتقام خون حججی‌ها توسط شما به خود بالیدیم.

دلمان حتماً برای آن لبخند، تواضع و صلابتی که در برابر رهبر والا مقام‌مان داشتی تنگ خواهد شد، دشمنت تو را کشت ولی نور تو خاموش نشد.»

هدف از جمع‌آوری این مجموعه بست و پیوند الگوها و اسوه‌های انقلابی با نسل نوجوان و جوان کشور است.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.