ادمین آذر شرقی

رزمایش استانی سلام فرمانده به همت رئیس سازمان بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و با شرکت 2500 دانش آموز در استان برگزار گردید

 

علیرضا صیادی در این همایش با اشاره به موضوع فلسطین بیان کرد: کسانی که با خوی استکباری ظلم می کنند و انسانها را تحت قدرت نظامی و سیاسی خود به بردگی می کشانند، آنها همان غاصبان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین  بیان کرد: در قیاس حکومتها و اجرای عدالت برای آسایش انسانها، نظام های سیاسی مستقلی وجود دارد که این نظامها در برقراری عدالت آن چنان که نیاز بشر است نمی تواند جاری و ساری عمل کنند.

وی تاکید کرد: جهان برای دیدن و چشیدن طعم عدالت منتظر ظهور امام زمان (عج) است و برای این ظهور اصحاب امام (ره) چندین سال است مبارزه می کنند، شهید و خون می دهند.

دکتر صیادی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: سلیمانی جزء بارزی از شهدای شهیدی است که خون پاکشان را برای گسترش و ظهور و برقراری عدالت تقدیم اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی کرد.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت استان ادامه داد: جمهوری اسلامی با زعامت ولایت فقیه برای اجرای این عدالت لحظه شماری می کند و جوانان و سردارانش برای عدالت دین محمدی سَر می دهند.

وی یکی از ساحت های سند تحول بنیادین را شناختن نوع مهدویت دانست و اشاره کرد: در سند تحول بنیادین همکاران برای عدالت آموزشی و برای آموزش و پرورش خواهند کوشید.

وی در پایان سخنان افزود: نشاط یکی دیگر از تحولات سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است و همکاران برای ایجاد نشاط در مدارس و در بین دانش آموزان فعال باشند.

برچسب
مطالب مرتبط

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.